Taigo je umrežen sa svetom

We Connect

Ako ste od samog početka potpuno umreženi, na raspolaganju vam stoje brojne We Connect usluge. Nakon jednokratne aktivacije i prijave putem svog Volkswagen ID-ja možete vrlo jednostavno i pri tome besplatno da koristite inovativne online usluge. Uz We Connect¹ vaša svakodnevica u vašem Volkswagenu neće biti samo udobnija već i praktičnija. Usluga vam omogućava pristup važnim informacijama o vozilu i dodatnu udobnost zahvaljujući pozivu za pomoć na putu ili planiranju termina servisa. A sa aplikacijom We Connect² za pametni telefon imate pregled važnih podataka o svom Volkswagenu i tokom putovanja: proverite, na primer, preostali domet i da li su sva vrata i prozori zatvoreni. 

Više o We Connect uslugama

1) Za korištenje We Connect usluga potreban vam je korisnički račun za Volkswagen ID te se morate prijaviti korisničkim imenom i lozinkom u We Connect. K tomu treba online putem sklopiti zasebni ugovor za We Connect odnosno We Connect Plus s društvom Volkswagen AG. Nakon primopredaje vozila imate 90 dana za registraciju vozila na stranici myvolkswagen.net ili pomoću aplikacije "Volkswagen We Connect" (dostupna u App Storeu i Google Play Storeu) za We Connect Plus uslugu i korištenje usluga tijekom čitavog ugovorenog besplatnog vremena korištenja.

Korištenje mobilnih online We Connect usluga omogućeno je putem integrirane internetske veze. Povezane troškove podataka nastale u Europi, osim troškova za usluge "Streaming & Internet" i pojedine In-Car-Appove, snosi Volkswagen AG u okviru pokrivenosti mreže. Za korištenje usluga "Streaming & Internet", pojedinih In-Car-Appova i Wi-Fi hotspota moguće je naručiti podatkovne pakete uz plaćanje preko vanjskog mobilnog operatera "Cubic Telecom" koji se mogu upotrebljavati u području pokrivenosti mreže brojnih europskih zemalja. Količinu podataka ovih paketa mogu koristiti svi korisnici i putnici u vozilu. Informacije o uvjetima, cijenama i zemljama koje podržavaju ovu uslugu potražite na stranici vw.cubictelecom.com. Alternativno je moguće korištenje web-radija i streaminga medija preko mobilnog krajnjeg uređaja (npr. smartphonea) koji može poslužiti kao mobilni Wi-Fi hotspot. U tom su slučaju odgovarajuće usluge raspoložive isključivo ako između vas i vašeg mobilnog operatera postoji ugovor ili ako ćete zasebno sklopiti takav ugovor s mobilnim operaterom, i to isključivo unutar pokrivenosti dotične mobilne mreže. Dodatni troškovi (npr. naknade za roaming) mogu nastati uslijed razmjene podataka preko interneta ovisno o vašoj mobilnoj tarifi te osobito tijekom korištenja u inozemstvu.

Za korištenje besplatne aplikacije We Connect potrebni su smartphone s prikladnim operativnim sustavom iOS ili Android te SIM kartica s podatkovnom opcijom u okviru postojećeg ili zasebno sklopljenog ugovora između vas i vašeg mobilnog operatera. 

Raspoloživost pojedinačnih We Connect i We Connect Plus usluga koje su opisane u paketima može se razlikovati ovisno o pojedinoj zemlji, vozilu i opremi. Usluge su na raspolaganju za vrijeme trajanja ugovora te podliježu sadržajnim izmjenama i mogu se ukinuti tijekom razdoblja trajanja ugovora. Detaljnije informacije potražite na stranici connect.volkswagen-we.com te kod svog Volkswagen partnera, a informacije o uvjetima mobilnih tarifa kod svog pružatelja mobilnih usluga.

2) Za korištenje besplatne aplikacije We Connect potrebni su smartphone s prikladnim operativnim sustavom iOS ili Android te SIM kartica s podatkovnom opcijom u okviru postojećeg ili zasebno sklopljenog ugovora između vas i vašeg mobilnog operatera.

Close
Meni
Zatvoriti meni
Zatvoriti

Novi Taigo

Novi Taigo

Hoppla!
Ihr Browser scheint nicht aktuell zu sein. Eventuell funktioniert unsere Webseite nicht optimal. Die meisten Browser (nicht jedoch MS Internet Explorer 11 & älter) funktionieren dennoch problemlos.

Wir empfehlen Ihnen ein Update Ihres Webbrowsers!
Die jeweils neueste Version kann überall im Internet ein gutes Erlebnis sicherstellen.

Danke für Ihren Besuch und viel Spaß,
Ihr Volkswagen Team