- Snaga motora (kW)110 - 195 kW
- Snaga motora (KS)150 - 265 KS
- Potrošnja5,4 - 7,8 l/100km,l/100 km
- CO₂ Emisija142 - 0 g/km
Sledeći sistemi asistencije za vožnju dostupni su za varijante modela Tayron:
Travel Assist
Travel Assist aktivno pomaže u zadržavanju vozne trake, kao i u održavanju unapred podešene maksimalne brzine i rastojanja od vozila ispred.
Takođe, uz mogućnost prediktivnog prilagođavanja brzine i asistencije u krivinama: vozilo može reagovati na predstojeće krivine i kružne tokove, prilagođavajući brzinu u skladu sa važećim saobraćajnim pravilima. Za opušteniju vožnju.1,2
Adaptive Cruise Control ACC
Asistencija u održavanju prave udaljenosti.
Automatska kontrola udaljenosti ACC pomaže u održavanju unapred podešene maksimalne brzine i rastojanja od vozila ispred.
Pored toga, ACC omogućava prediktivno prilagođavanje brzine i asistenciju u krivinama: vozilo može automatski reagovati na predstojeći tok saobraćaja i prilagoditi brzinu u skladu sa saobraćajnim propisima. Za opušteniju vožnju.
Asistent za promenu trake „Side Assist“ sa asistentom za isparkiravanje i upozorenjem pri izlasku iz vozila
Opcioni asistent za promenu trake „Side Assist“ pomaže u prepoznavanju potencijalno opasnih situacija prilikom prelaska u drugu traku: signalno svetlo u kućištu spoljašnjeg retrovizora upozorava ako se vozilo nalazi u mrtvom uglu ili se brzo približava od pozadi. Kada se uključi pokazivač pravca, „Side Assist“ automatski analizira položaj i brzinu drugih vozila i daje upozorenje.1,2
Asistent za isparkiravanje povećava bezbednost pri vožnji unazad: može upozoriti na vozila sa kojima se ukršta putanja kretanja. Ako vozač ne reaguje na vreme, sistem može samostalno intervenisati i primenom hitnog kočenja smanjiti rizik od sudara ili ga potpuno izbeći.1,2
Upozorenje pri izlasku iz vozila pomaže u izbegavanju opasnih situacija: može prepoznati vozila koja se približavaju od pozadi i upozoriti pre otvaranja vrata.2
Lane Assist
Pri brzinama od 65 km/h i više, Lane Assist može prepoznati ako vozilo slučajno napusti svoju traku. Automatskim korekcijama upravljanja usmerava pažnju nazad na put i pomaže u održavanju vozila u traci.
Ukoliko se ipak pređe linija trake, sistem dodatno upozorava vibracijom u volanu.
Der Fahrer muss jederzeit bereit sein, das Assistenzsystem zu übersteuern, und wird nicht von seiner Verantwortung entbunden, das Fahrzeug umsichtig zu fahren.
Im Rahmen der Grenzen des Systems.